اویسا گلیاویسا گلی، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

اویسا...

...

1392/12/13 22:27
نویسنده : مامان سمیه
269 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولوی دوست داشتنی من،عزیز مامان.قربونت برم.

انگور شیرینم.سه روز دیگه هفته ی نهمم تموم میشه این هفته اندازه ی انگور شدی.قربون بزرگ شدنت برم من.جیگر طلای مامان.

یکشنبه نوبت دکتر دارم،لحظه شماری میکنم که یکشنبه بشه وبتونم صدای قلب قشنگت بشنوم.ی کمی البته خیلی کم استرس دارم که میدونم با شنیدن صدای قلبت خیالم راحت میشه.انشاالله.

عزیزم امروز دو ماهگیه دوران جنینیت تموم شد و فردا انشاالله سه ماهگی را شروع میکنیم.

راستش بخوای این روزا حالم خوب نیست.ببخشید همش حالت تهوع دارم.جدیدا اشتهام کم شده،خلاصه اینکه اینا همش فدای ی تار موت نانازم به برای اومدنت همه سختی ها را به جون میخرم.

راستی جمعه شبم عروسی پسر عموی بابایی دعوتیم این اولین عروسی سه نفره مون میشه.

خیلی دوستت دارم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

ناديا
14 اسفند 92 11:02
اخه نازي دونه انگورايشالله که به خوبي پيش بره بارداريتهميشه به خوشي و شادي عزيزم مراقب خودتو دونمون باشخصوصي
مامان سمیه
پاسخ
عزیزم نادیا جونم.منتظرم بیام وبت از مادر شدنت بخونم.
مامان پرنيان
14 اسفند 92 12:43
سلام عزيزم . قربونتبرم همه اين سختيها مي ارزه به يك ثانيه به آغوش كشيدن عزيز دردونت مي ارزه
مامان سمیه
پاسخ
سلام گلم.واقعا ادم فکرش که میکنه همه سختیا یادش میره.
باران
14 اسفند 92 15:17
فریبا
14 اسفند 92 15:39
مبارک دونه انگوریت عزیز دلم انشالاههههههههه همه چیز خیلییییی خوب پیش میره و دیگه اون یکوچولو استرسم نداری
مامان سمیه
پاسخ
انشالله
پرتو
15 اسفند 92 10:30
استرس نداشته باش عزیزم صدای قلب نازنینش و هم میشنوی تهوعت هم به زودی تموم میشه و تا میتونی برس به دونه انگور خوشگلمون ، مواظب خودت و دونه باش دوستم
مامان شازده پاشا
15 اسفند 92 15:42
دونه ی انگورت که واردچهارمین ماه بشه حالت هویتم خوب میشه عزیزم .منم همینطوری بودم .انشالاکه هرچه زودترباصدای قلبش اون یه کوچولواسترستم میره پی کارش
مامان سمیه
پاسخ
امیدوارم همینطور بشه.
آسمان
17 اسفند 92 8:46
دوست عزیزم مراقب خودت و نی نی گلت باش
مامان ارمیا و ایلمان
17 اسفند 92 9:12
عزیزم. چه حس خوبیه واقعا. همون تهوع هاش هم آرزوی خیلی هاست. ایشالله به سلامتی.
مامان سمیه
پاسخ
واقعا عزیزم همینطوره.
الهام مامان امیرعلی جیگر
17 اسفند 92 23:03
ایشالله به سلامتی دوران خوب بارداری رو سپری کنی و نهایت لذت رو ببری چون بعد که زایمان میکنی تازه میفهمی چه 9 ماهه زیبایی بود
مامان سمیه
پاسخ
انشاالله.چشم حتما.
الهام مامان امیرعلی جیگر
17 اسفند 92 23:03
راستی عزیزم با مطلب جدید و عکس های جدید آپم سربزن و نظربدید امیرعلی خوشحال میشه
مامان سمیه
پاسخ
چشم امیر علی جون.
باران
18 اسفند 92 10:12
پس کجایی سمیه جون بیازودی آپ کن
مامان سمیه
پاسخ
باشه باران جونی اومدم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به اویسا... می باشد